Gin and juice lyrics

Gin and juice lyrics DEFAULT

Snoop Dogg - Gin And Juice Lyrics

I'm serious nigga one of y'all
Niggaz got this ass motherfuckin' up
Aiy baby, aiy baby aiy baby get
Some bubblegum in this motherfucker
Steady long, steady long nigga

With so much drama in the L B C
It's kinda hard bein' Snoop D O double G
But I, somehow, some way
Keep comin' up with funky ass shit like every single day

May I, kick a little something for the G's
And, make a few ends as I breeze, through
Two in the mornin' and the party's still jumpin'
'Cause my momma ain't home

I got bitches in the living room gettin' it on
And, they ain't leavin' til six in the mornin'
So what you wanna do? Shit I got a pocket
Full of rubbers and my homeboys do too

So turn off the lights and close the doors
But we don't love them hoes, yeah
So we gonna smoke a ounce to this
G's up, hoes down, while you motherfuckers bounce to this

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, laid back
With my mind on my money
And my money on my mind

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, laid back
With my mind on my money
And my money on my mind

Now, that, I got me some Seagram's gin
Everybody got they cups, but they ain't chipped in
Now this types of shit, happens all the time
You got to get yours but fool I gotta get mine

Everything is fine when you listenin' to the D O G
I got the cultivating music that be captivating he
Who listens, to the words that I speak
As I take me a drink to the middle of the street

And get to mackin' to this bitch named Sadie
She used to be the homeboys lady
Eighty degrees, when I tell that bitch please
Raise up off these N-U-T's, 'cause you gets none of these
At ease, as I mob with the Dogg Pound, feel the breeze
Bitch, I'm just

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, laid back
With my mind on my money
And my money on my mind

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, laid back
With my mind on my money
And my money on my mind

Later on that day, my homey
Dr. Dre came through with a gang of Tanqueray
And a fat ass J, of some bubonic chronic
That made me choke shit, this ain't no joke

I had to back up off of it and sit my cup down
Tanqueray and chronic, yeah I'm fucked up now
But it ain't no stoppin', I'm still poppin'
Dre got some bitches from the city of Compton

To serve me, not with a cherry on top
'Cause when I bust my nut, I'm raisin' up off the cot
Don't get upset girl, that's just how it goes
I don't love you hoes, I'm out the do' and I'll be

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, laid back
With my mind on my money
And my money on my mind

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, laid back
With my mind on my money
And my money on my mind

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, biatch
With my mind on my money
And my money on my mind

Rollin' down the street, smokin' indo
Sippin' on gin and juice, biatch
With my mind on my money
And my money on my mind

Sours: http://www.songlyrics.com/snoop-dogg/gin-and-juice-lyrics/

Gin and Juice - lyrics

(INTRO)
He he ha
I'm serious nigga one of ya'll niggas got some bad mothafuckin
Breath up here hey baby hey baby hay baby gimme some
Bubble gum in this mothafucka somethin man lets gone
And get somethin to eat study long study wrong nigga

With so much drama in the LBC
It's kinda hard bein' Snoop D-O double G
But I somehow, some way, keep comin'
Up with funky-ass shit like every single day
May I kick a little somethin' for the G's and make a few ends as I
Breeze through two in tha mornin and the party's still jumpin
Cause my mama ain't home.

I got bitches in the livin' room gettin' it on
And they ain't leavin' till 6 in the morning (six in tha mornin)
So whatcha wanna do?
Shit, I got a pocket full of rubbers and my home boys do too
So turn off the lights and close the door
But for what--we don't love dem hoes
Yeahhh so we gonna smoke an ounce to this
G's up hoes down while ya motherfuckas bounce to this.

photo

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Now that I got me some Seagram's gin
Everybody's got their cups but the ain't chipped in
Now this types of shit happens all the time
You gotta get yours but fool I gotta get mine
Everything is fine when you're listening to the D O G
I got to cultivatin the music that be captivating he
Who listens to the words that I speak
As I take me a drink to the middle of the street
And to mackin' this bitch named Sadie (Sadie?)
She used to be the home boys' lady (Oh that bitch)
80 degress when I tell that bitch please
Raise up off these N.U.T's
Could you get some of these at ease
As I rhyme with the dog pound feel the breeze
Biyatch I'm just

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Later on that day my homey Dr. Dre
Came through with a gang of Tanqueray
And a fat-ass J of some bubonic chronic that made me choke
Shit--this ain't no joke-- I have to back up
Off of it and sit my cup down
Tanqueray and chronic, yeah I'm fucked up now
But it ain't no stoppin' I'm still poppin'
Dre gots the bitches from the city of Compton
To serve me--not with a cherry on top
'Cause when I bust my nutt
I'm raisin up out the cock

Don't get upset girl that's just how it goes
I don't love you hoes--I'm out the door
And I'll be

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Biyatch--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice
Biyatch--with my mind on my money and my money on my mind

Lyrics was added by Skazie

Video was added by Dareka

Sours: https://www.karaoke-lyrics.net/
  1. Auto repair brookfield, wi
  2. True craft clothing plus size
  3. Chrome remote desktop download

"Gin And Juice" lyrics

Snoop Dogg Lyrics

"Gin And Juice"

I'm serious nigga one of y'all niggas got some bad motherfucking breath
Oh man aye baby, aye baby, shit,
Aye baby get some bubblegum in this motherfucker or something
Aye, nigga, get something to eat, dog
Study long, study wrong nigga

With so much drama in the L-B-C
It's kinda hard being Snoop D-O-double-G
But I, somehow, some way
Keep coming up with funky ass shit like every single day
May I, kick a little something for the G's
And, make a few ends as I breeze, through
Two in the morning and the party's still jumping
'Cause my momma ain't home
I got bitches in the living room getting it on
And, they ain't leaving 'til six in the morning, six in the morning
So what you wanna do, shit
I got a pocket full of rubbers and my homeboys do too
So turn off the lights and close the doors
But—but what?—we don't love them hoes
So we gon' smoke a ounce to this
G's up, hoes down, while you motherfuckers bounce to this

[2x]
Rolling down the street, smoking indo, sipping on gin and juice
Laid back with my mind on my money and my money on my mind

Now, that I got me some Seagram's gin
Everybody got they cups, but they ain't chipped in
Now this type of shit, happens all the time
You got to get yours but fool I gotta get mine
Everything is fine when you listening to the D-O-G
I got the cultivating music that be captivating he
Who listens to the words that I speak
As I take me a drink to the middle of the street
And get to macking to this bitch named Sadie
Sadie?
She used to be the homeboy's lady
Oh, that bitch
Eighty degrees, when I tell that bitch please
Raise up off these N-U-Ts, 'cause you gets none of these
At ease, as I mob with the Dogg Pound, feel the breeze
Bitch, I'm just

[2x]
Rolling down the street, smoking indo, sipping on gin and juice
Laid back with my mind on my money and my money on my mind

Later on that day
My homie Dr. Dre came through with a gang of Tanqueray
And a fat ass J, of some bubonic chronic that made me choke
Shit, this ain't no joke
I had to back up off of it and sit my cup down
Tanqueray and chronic, yeah I'm fucked up now
But it ain't no stopping, I'm still popping
Dre got some bitches from the city of Compton
To serve me, not with a cherry on top
'Cause when I bust my nut, I'm raising up off the cot
Don't get upset girl, that's just how it goes
I don't love you hoes, I'm out the door
And I'll be

[2x]
Rolling down the street, smoking indo, sipping on gin and juice
Laid back with my mind on my money and my money on my mind

Rolling down the street, smoking indo, sipping on gin and juice, bitch
With my mind on my money and my money on my mind
Rolling down the street, smoking indo, sipping on gin and juice, bitch
With my mind on my money and my money on my mind



Submit Corrections

Writer(s): Andre Young, R Turner, Mark Adams, S Arrington, D Webster, S Washington, Calvin Broadus, Harry Wayne Casey, Richard Raymond Finch

Sours: https://www.azlyrics.com/lyrics/snoopdogg/ginandjuice.html
Snoop Doggy Dogg - Gin \u0026 Juice. With Lyrics

With so much drama in the L.B.C. It′s kinda hard bein' Snoop D-O-double-G. But I, somehow, some way.

Keep comin′ up with funky ass shit like every single day. May I kick a little something for the G's? And, make a few ends as I breeze through. Two in the mornin' and the party′s still jumpin′. 'Cause my momma ain′t home. I got bitches in the living room gettin' it on. And, they ain′t leavin' ′til six in the mornin'. So what you wanna do? Shit, I got a pocket. Full of rubbers and my homeboys do too. So turn off the lights and close the doors. But, but what? We don't love them ho′s, yeah. So we gonna smoke a ounce to this. G′s up, hoes down, while you motherfuckers bounce to this. Rollin' down the street, smokin′ endo. Sippin' on gin and juice, laid back. With my mind on my money. And my money on my mind. Rollin′ down the street, smokin' endo. Sippin′ on gin and juice, laid back. With my mind on my money. And my money on my mind. Now that I got me some Seagram's gin. Everybody got they cups, but they ain't chipped in. Now this type of shit happens all the time. You got to get yours but fool I gotta get mine. Everything is fine when you listenin′ to the D-O-G. I got the cultivating music that be captivating he. Who listens, to the words that I speak. As I take me a drink to the middle of the street. And get to mackin′ to this bitch named Sadie. She used to be the homeboys lady. (Oh, that bitch?) Eighty degrees, when I tell that bitch please. Raise up off these N-U-T's, ′cause you gets none of these. At ease, as I mob with the Dogg Pound, feel the breeze. Bitch, I'm just. Rollin′ down the street, smokin' endo. Sippin′ on gin and juice, laid back. With my mind on my money. And my money on my mind. Rollin' down the street, smokin' endo. Sippin′ on gin and juice, laid back. With my mind on my money. And my money on my mind. Later on that day, my homey. Dr. Dre came through with a gang of Tanqueray. And a fat ass J of some bubonic chronic. That made me choke, shit, this ain′t no joke. I had to back up off of it and sit my cup down. Tanqueray and chronic, yeah, I'm fucked up now. But it ain′t no stoppin', I′m still poppin'. Dre got some bitches from the city of Compton. To serve me, not with a cherry on top. ′Cause when I bust my nut, I'm raisin' up off the cot. Don′t get upset girl, that′s just how it goes. I don't love you ho′s, I'm out the do′ and I'll be. Rollin′ down the street, smokin'endo. Sippin' on gin and juice, laid back. With my mind on my money. And my money on my mind. Rollin′ down the street, smokin′endo. Sippin' on gin and juice, laid back. With my mind on my money. And my money on my mind. Rollin′ down the street, smokin'endo. Sippin′ on gin and juice, bitch. With my mind on my money. And my money on my mind. Rollin' down the street, smokin′endo. Sippin' on gin and juice, bitch. With my mind on my money. And my money on my mind.

Sours: https://www.musixmatch.com/lyrics/Snoop-Dogg/Gin-and-Juice

And lyrics gin juice

Gin And Juice - Snoop Dogg

[Intro: Dre]

[man pissing]
Heah hah hah!
I'm serious n_gga one of y'all n_ggaz got this ass motherf_ckin up
Aiy baby, aiy baby aiy baby get some bubblegum in this motherf_cker
Steady long, steady long n_gga

[Verse One: Snoop]

With so much drama in the L-B-C
It's kinda hard bein Snoop D-O-double-G
But I, somehow, some way
Keep comin up with funky ass sh_t like every single day
May I, kick a little something for the G's (yeah)
and, make a few ends as (yeah!) I breeze, through
Two in the mornin and the party's still jumpin
cause my momma ain't home
I got b_tches in the living room gettin it on
and, they ain't leavin til six in the mornin (six in the mornin)
So what you wanna do, sheeeit
I got a pocket full of rubbers and my homeboys do too
So turn off the lights and close the doors
But (but what) we don't love them hoes, yeah!
So we gonna smoke a ounce to this
G's up, hoes down, while you motherf_ckers bounce to this

[Chorus: repeat 2X]

Rollin down the street, smokin indo, sippin on gin and juice
Laid back (with my mind on my money and my money on my mind)

[Verse Two:]

Now, that, I got me some Seagram's gin
Everybody got they cups, but they ain't chipped in
Now this types of sh_t, happens all the time
You got to get yours but fool I gotta get mine
Everything is fine when you listenin to the D-O-G
I got the cultivating music that be captivating he
who listens, to the words that I speak
As I take me a drink to the middle of the street
and get to mackin to this b_tch named Sadie (Sadie?)
She used to be the homeboy's lady (Oh, that b_tch)
Eighty degrees, when I tell that b_tch please
Raise up off these N-U-T's, cause you gets none of these
At ease, as I mob with the Dogg Pound, feel the breeze
beeeitch, I'm just

[Chorus]

[Verse Three:]

Later on that day
My homey Dr. Dre came through with a gang of Tanqueray
And a fat ass J, of some bubonic chronic that made me choke
Sh_t, this ain't no joke
I had to back up off of it and sit my cup down
Tanqueray and chronic, yeah I'm f_cked up now
But it ain't no stoppin, I'm still poppin
Dre got some b_tches from the city of Compton
To serve me, not with a cherry on top
Cause when I bust my nut, I'm raisin up off the cot
Don't get upset girl, that's just how it goes
I don't love you hoes, I'm out the do'
And I'll be

[Chorus]

Rollin down the street, smokin indo, sippin on gin and juice (beeotch!!)
Laid back (with my mind on my money and my money on my mind)
Rollin down the street, smokin indo, sippin on gin and juice (beeotch!!)
Laid back (with my mind on my money and my money on my mind)

view 10, times

Sours: http://www.absolutelyrics.com/lyrics/view/snoop_dogg/gin_and_juice
Snoop Doggy Dogg - Gin \u0026 Juice. With Lyrics

      PDF      Playlist   


 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

(Uh) ha-ha-ha, I'm serious, nigga One of y'all niggas got some bad motherfuckin' breath (Uh, ayy, shit) ayy baby, ayy baby Ayy baby, get some bubblegum in this muhfucker or somethin' Ayy, nigga, get somethin' to eat, dog Study long, study wrong, nigga With so much drama in the L-B-C It's kinda hard bein' Snoop D-O-double-G But I, somehow, some way Keep comin' up with funky ass shit like every single day May I kick a little something for the G's (yeah) And make a few ends as I breeze through (yeah) Two in the mornin' and the party's still jumpin' 'cause my mama ain't home I got bitches in the livin' room gettin' it on And they ain't leavin' 'til six in the mornin' (six in the mornin') So what you wanna do? Shit I got a pocket full of rubbers and my homeboys do too So turn off the lights and close the doors But (but what?) We don't love them hoes, yeah So we gon' smoke a ounce to this Gs up, hoes down, while you motherfuckers bounce to this Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) Now that I got me some Seagram's gin Everybody got they cups, but they ain't chipped in Now this types of shit happens all the time You gotta get yours, but fool, I gotta get mine Everything is fine when you listenin' to the D-O-G I got the cultivatin' music that be captivating he Who listens to the words that I speak As I take me a drink to the middle of the street And get to mackin' to this bitch named Sadie (Sadie?) She used to be the homeboy's lady (oh, that bitch?) Eighty degrees when I tell that bitch please Raise up off these N-U-T's, 'cause you gets none of these At ease, as I mob with the Dogg Pound, feel the breeze Beyotch, I'm just Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) Later on that day My homie Dr. Dre came through with a gang of Tanqueray And a fat ass J of some bubonic chronic that made me choke Shit, this ain't no joke I had to back up off of it and sit my cup down Tanqueray and chronic, yeah, I'm fucked up now But it ain't no stoppin', I'm still poppin' Dre got some bitches from the city of Compton To serve me, not with a cherry on top 'Cause when I bust my nut, I'm raisin' up off the cot Don't get upset girl, that's just how it goes I don't love you hoes, I'm out the door And I'll be Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Laid back (with my mind on my money and my money on my mind) Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Biotch (with my mind on my money and my money on my mind) Rollin' down the street, smokin' indo, sippin' on gin and juice Biotch (with my mind on my money and my money on my mind)

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer


Written by: Andre Romell Young, Calvin Broadus, Harry Wayne Casey, Raymond Guy Turner, Richard Raymond Finch, Steven R Arrington

Lyrics © ENTERTAINMENT ONE U.S. LP, OLE MEDIA MANAGEMENT LP, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Sours: https://www.lyrics.com/

You will also be interested:

Snoop Dogg - Gin And Juice lyrics

Gin And Juice by Snoop Dogg


(INTRO)

He he ha

I'm serious nigga one of ya'll niggas got some bad mothaf**kin

Breath up here hey baby hey baby hay baby gimme some

Bubble gum in this mothaf**ka somethin man lets gone

And get somethin to eat study long study wrong nigga

With so much drama in the LBC

It's kinda hard bein' Snoop D-O double G

But I somehow, some way, keep comin'

Up with funky-ass sh*t like every single day

May I kick a little somethin' for the G's and make a few ends as I

Breeze through two in tha mornin and the party's still jumpin

Cause my mama ain't home.

I got b**ches in the livin' room gettin' it on

And they ain't leavin' till 6 in the morning (six in tha mornin)

So whatcha wanna do?

sh*t, I got a pocket full of rubbers and my home boys do too

So turn off the lights and close the door

But for what--we don't love dem hoes

Yeahhh so we gonna smoke an ounce to this

G's up hoes down while ya motherf**kas bounce to this.

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Now that I got me some Seagram's gin

Everybody's got their cups but the ain't chipped in

Now this types of sh*t happens all the time

You gotta get yours but fool I gotta get mine

Everything is fine when you're listening to the D O G

I got to cultivatin the music that be captivating he

Who listens to the words that I speak

As I take me a drink to the middle of the street

And to mackin' this b**ch named Sadie (Sadie?)

She used to be the home boys' lady (Oh that b**ch)

80 degress when I tell that b**ch please

Raise up off these N.U.T's

Could you get some of these at ease

As I rhyme with the dog pound feel the breeze

Biyatch I'm just

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Later on that day my homey Dr. Dre

Came through with a gang of Tanqueray

And a fat-ass J of some bubonic chronic that made me choke

sh*t--this ain't no joke-- I have to back up

Off of it and sit my cup down

Tanqueray and chronic, yeah I'm f**ked up now

But it ain't no stoppin' I'm still poppin'

Dre gots the b**ches from the city of Compton

To serve me--not with a cherry on top

'Cause when I bust my nutt

I'm raisin up out the cock

Don't get upset girl that's just how it goes

I don't love you hoes--I'm out the door

And I'll be

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Laid back--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Biyatch--with my mind on my money and my money on my mind

Rollin' down the street smokin' endoe sippin' on gin n juice

Biyatch--with my mind on my money and my money on my mind

Copy url

Sours: https://www.stlyrics.com/songs/s/snoopdogg/ginandjuicehtml


29 30 31 32 33